Effektiv tjej.

Idag har jag vart sjukt effektiv:

- Tränade i morse (09.00-10.00)
- Körde till Tomelilla (tar 20 min)
- Handlade
- Tankade (och bråkade med sedelautomaten samt lärde en arab att tanka)
- Åkte till Apoteket
- Köpte jordgubbar!
- Var en sväng till banken
- Åkte till tant dietist och i väntrummet var jag 20 minuter för tidigt

Och allt detta innan halv tolv på dagen. Hur bra är jag?

Vad jag har gjort sen? Mjaa, typ mockat ur hagen i spöregnet och kutade därmed med 1 stora kärror med skit och hö som väger multum (har skavsår på handflatorna nu) och typ käkat lunch. Sedan har jag frusit eftersom jag inte kunnat duscha pga att vi inte fått igång pannan så då har jag slappat istället, för det har jag förtjänat! Nu är pannan igång så NU ska jag få duscha!



Skavsår, ajajajajajaj!


Kommentarer
Postat av: katta

Taaaaaaaack fining!!! Hahaha, det är på Bo01!!! Det är på det som vi kallar för Titanic!!!! En jättefin utkiksgrej!!! KRAM! <3

2011-06-20 @ 23:24:56
URL: http://ka'
Postat av: Amanda

Blött, gammalt hö är sjuuuukt tungt! Kan förstå att du fick skavsår :P



Sv: Japp, upptäckte att dom skulle till Gbg i våras och var tvungen att köpa biljetter :) sen blev det ju inte precis sämre av att All Time Low också spelade ^^

och tack! :D

2011-06-21 @ 12:41:09
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0