Stressar runt för mycket.

Ja, jag måste verkligen börja ta det lugnt för fan vad jag stressar runt. Stressar så pass mycket att min blodtryck (som jag aldrig haft problem med innan) har blivit lite för högt. Ligger nu på 140/80 istället för 120/80. Not good. Vi har öppet 21 dagar till i parken. Jag ska jobba 19.. Har kanske tagit på mig lite för mycket jobb men är man pengakåt så är man... Efter jobbet ska jag försöka hinna/orka plugga till tre tentor också, samt göra två hemtentor, en dugga och en uppgift också. Innan jobbet försöker jag hinna träna.

En annan sak som stressen visar sig på, är min mage. Magen är i totalt kaos. Idag har jag helt seriöst varit på toa 4 gånger. Inte bra.

En sista sak som är jobbigast som stressen märks på, är min hud. Fy fan vad min hud i ansiktet är i kaos just nu. Höger sida vid munnen och kinden ser ut som en jävla pizzaslice.. Jag hatar det verkligen. Nästa vecka blir det en detoxvecka för att försöka få ordning på magen igen. Jag börjar med att fasta imorgon men dricker vatten och havredryck och sedan blir det detox för hela slanten resten av veckan. Förhoppningsvis rättar det till både magen och huden. Håll lite tummar för mig för om 4 veckor och 6 dagar drar jag på semester och då vill jag inte se ut som en pizza på alla bilder..


Kommentarer
Postat av: Tove

Vad jobbigt att bli så påverkad av stress, man är nog stressad över att det är stressigt, man behöver inte få dålig hy ovanpå allt också, haha. Konstigt nog reagerar inte min hy alls på vad jag äter eller på stress, ibland bara bestämmer den sig för att bli dålig en vecka men sedan försvinner det igen

2011-07-31 @ 23:21:09
Postat av: Birsen

sola! Det brukar vara bra för hyn. Funkar för mig iallafall! Du det där med magen! jag är likadan. Om jag varit p toa mindre än fyra ggr på en dag så undrar jag om det är något fel. Inte ba inte ba! Nästan så jag vant mig att ha det så. Hemskt!

2011-08-01 @ 19:18:33
URL: http://bisicik.wordpress.com/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

ush blir stressad bara att läsa :O

2011-08-01 @ 23:45:09
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Usch, ser inte alls bra ut - och att du just fått det på ett ställe.

Jag tycker också du stressar, du måste nog varva ner lite.

2011-08-02 @ 14:08:59
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0