Yep yep!

Om allt gått som det ska, så borde jag snart vara hos veterinären med dom två pojkarna för att lämna dom, har nämligen tid klockan två. Dom ska nämligen kastreras, vaccineras och öronmärkas idag. Dom håller nämligen på att ta ihjäl varandra och det är ju inte riktigt meningen att det ska vara så när dom båda ska bo här.

Anledningen till att jag säger "om allt gått som det ska", är att en av dom har varit vildkatt och är fortfarande väldigt skydd. Man får inte ens lyfta honom. Det är okej att klappa honom så länge man inte lyfter honom. Om man håller i honom och samtidigt håller lite löst i nackskinnet så blir han dock som en kattunge, helt menlös och låter mig göra vad jag vill.

Så håll tummarna för att jag överlever dagen utan rivsår stora som bergssprickor..


Den vilde som fått namnet Stickan..



Den lilla söta. Skruven som håller på att bli dödad av den andre.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka sötingar! Hoppas du klarade dig utan rivsår och bitmärken. Jag har tittat in här några gånger (ganska ofta) och tänkte bara säga hej :)

2011-02-11 @ 15:17:04
URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: angelica

SÖTA katter, hoppas du fick dom till vet.



svar: har det inte snöat i skåne nu? vi fick ju värsta snöovädret o nu är det snökaos igen =/ ännu mer snö. men men =)



Jaa den var riktigt god, det var en fröjd för smaklökarna ska jag säga. Plus att dom bjöd på ett glas vatten när man kom OCH vitlöksbröd, samt choklad efter maten. HELT GRATIS, wow =)



Aah iofs jag har med bristningar. inte kul. kan man ju inte göra så mkt åt liksom! men en snygg baddräkt kanske.. ELLER att man iaf vågar visa sig på stranden :P



Det går väl bara man vill, bara man kommer igång liksom. Jag vet inte hur många kg jag vill tappa, jag tänker bara att jag vill bli smalare. Jag vill tappa cm och inte vikt liksom.



Jaa här i sigtuna kostar det 2500 kr för 10 gånger :S

2011-02-11 @ 17:32:29
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0