Problems.

Igår gick det inte att logga in på bloggen. Men det som hände går var väl ungefär att jag bar en jävla massa kläder och lådor med saker, drog internet- och tvsladdar som till en början inte ville fungera. Men det är tur att jag är teknisk för efter tio minuter fick jag det att fungera.

Sedan ringde dom från ett jobb som jag ska på intervju till på tisdag eftermiddag så det blir nice!

På kvällen blev det att åka in till Ystad för att träna kickboxing med Stefan. Fan vad han är rolig att ha som tränare. Han gör att man kämpar lite extra, istället för att ge upp när det är jobbigt så honom kommer vi att sakna nu när Maria kommer tillbaka. Nu har jag dock träningsvärk mellan skulderbladen men det går nog bort ikväll på afrodansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0