Kvalitetstid med underbara morfar!

Idag har jag spenderat lite kvalitetstid med min underbara morfar. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Vi är väldigt lika han och jag och när han tycker konstiga tankar så kan jag berätta följderna av de tankarna. Det kan inte mamma, då blir det bara missförstånd. Jag och morfar har ett fint och speciellt band. Vi förstår varandra. Det är nog honom jag ärvt mitt lugn ifrån.

Idag har vi iaf varit ute och tvättat bilen, putsat rutorna och kört till Mangern en sväng och kikat på var han ska ha sin husvagn. Bara han och jag. Han är så fin min morfar.

Till middag köpte jag och morfars fjälla grillad kyckling, potatis, sallad och tzatziki. Tzatzikin gillade både morfar och fjällan hans. Kul att dom är öppen för att prova nya saker! Morfars fjällas kompis tyckte jag hade blivit så fin. Jag hade blivit så smal och håret var det bra att jag sparat ut och ljusnat upp. Greta rockar!

Imorgon ska jag låna morfars bil och köra in till Karlstad för att träffa min lillasyster. Det kommer att bli skoj!

Nu ska jag och morfars fjälla kika på Glamour, Doktor Phil (jag ska plugga och ta en dusch) och sedan ska vi gå ut och promenera en liten runda och köpa mjukglass. Mums!


Kommentarer
Postat av: Laura

Eller hur? :S Ganska skrämmande dessutom då de börjar kasta stenar och Molotov-cocktails på förbipasserande... :S



Din morfar verkar vara en härlig man! Njut av er kvalitetstid tillsammans! ;)

2011-04-20 @ 11:35:23
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad mysigt! önskar jag hade min morfar kvar.



sv; tack så mycket :)

2011-04-20 @ 18:44:11
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh tzatziki e så gott :D

2011-04-21 @ 17:09:35
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0