Färdigt!

I förrgår blev jag klar med rummet! Vi tapetserade klart och jag kan lova er en sak. Jag ska aldrig mer köpa mönsterpassade tapeter. För helvete vilket jobb det varit. Men det har det varit värt!

Det som saknas nu, är att sätta lister i guld i hörnen eftersom själva skarven var komplicerat som fan att få snyggt eftersom det var snedtak. Det ska även sitta lister i guld nertill då tapetkniven skar lite knepigt så vissa ställen ser knas ut.

Dessutom fick jag tre elstötar den sista dagen då det riktigt small till och blixtrade till. Mamma hoppade till och med till och sa "skräms inte sådär!" Haha! Det var nog tack vare elstötarna jag fick migrän också.. Hur många elstötar kan man egentligen överleva?

Men vad tycker ni, hur ser det ut? Godkänt?



Ser ni, till och med mönsterpassat över och under fönstret.
Är dock inga vita runda fläckar på tapeten. Det är skit på linsen..






Har dock satt fast lampknappen nu också.






Bredvid garderoberna, där bokhyllan förhoppningsvis ska stå.
Håll tummarna att den får plats!


Kommentarer
Postat av: samuel

du är en duktig människa vad fin bli din lägenhet du är duktig vännen

2011-04-01 @ 12:21:50
URL: http://freewebs.com/kojan3
Postat av: Jennifer

Jätte fint - nu vill jag se inredningen =)=)

2011-04-01 @ 18:03:46
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Fia

Skitsnyggt :D

2011-04-03 @ 11:33:07
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0