Nystart!

Idag är det nystart på bloggen. Jag har inte haft tid eller möjlighet att uppdatera den som jag velat och därför har jag struntat i att uppdatera den alls. Jag lovade dock att jag skulle börja blogga idag igen när tentan var gjord. Barnmedicin var det som stod på schemat. Gjorde den och jag är till 90% säker på att jag klarade den.

Idag är även en nystart när det gäller träning och kost. Jag kom tyvärr ur rutinerna lite vilket har lett till att jag säkerligen gått upp lite i vikt. Hur mycket vet jag inte, och det vill jag inte heller veta. Därför blir det ingen vägning denna vecka, liksom föregående tre veckor då jag ska komma igång igen. Nästa vecka blir nästa vägning och då kommer ni får mer inblick i min träning och viktnedgång igen. Jag hoppas att detta låter bra.

Nu ska jag se på The Tyra Show medan jag städar lite mer i bloggen. Sedan blir det första powerwalken på 6 veckor. Nu ska jag igång igen. Fan, jag har ju bara 104 dagar på mig innan jag kommer ligga på en sandstrand i Afrika! Så nu gäller det att köra full fart igen.

Är ni redo? För jag är redo! Full fart framåt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Va fan, ska vi till Afrika?! Oh yes det ska vi! :D Marooockooo!

2010-09-13 @ 16:41:18
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Susse

Ja känner mig redo :) ska bli asnice

2010-09-14 @ 18:37:16
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Thidan

Kom igen med promenaderna nu! :D Jag ska också försöka

2010-09-14 @ 23:06:03
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0