Säger godnatt med en lista!

Smeknamn: Folk kallar mig Norrland. Haha!
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon: Säger? Brukar impa med mina freaky ögon. Kan massa konstigheter med dom. Brukar funka!
Hur imponerar man på dig: Var dig själv, lek inte.

Äger du några converse: Nej men letar efter ett par perfekta!
Rakar du benen: Oftast!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nope!
Är du nöjd med ditt liv: Relativt!
Är du bortskämd: Nej!
Vad gjorde du idag?: Sovmorgon, var sedan i skolan, ut på en powerwalk i spöregnet, sedan ut och pyssla med hästarna, in och äta middag och plugga, glo på Biggest Loser, Anna Anka och Desperate Housewives. Tisdag liksom!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, spara massor, köpa en bil.
Har du någon piercing: 2 i öronen. 
Har du tatuering:
Nope.
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja, men inte än.

Är du bra på att laga mat: När jag vill så är jag grym!
Hur vig är du: Folk säger alltid att jag är vigare än dom tror, så relativt kanske!
Tycker du om sushi: Nä fyfan. Smakat en gång och slängde hela skiten.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn.
Hur ofta tränar/motionerar du:
3-4 gånger i veckan försöker jag med iaf.
Senaste låt du hörde: Complicated - Rihanna. GRYM låt!


Kommentarer
Postat av: Thea

Du har verkligen fina ögon. :)



Norrland, varifrån är du?

2010-11-23 @ 22:48:48
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Nä det är bara så jag känner :)

2010-11-23 @ 23:13:49
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0