Vart kommer energin ifrån?

Pluggade hela dagen igår med min forskningsrapport. Blev klart runt klockan halv två inatt och vaknade igen halv fem då klockan ringde. Då var det bara att kliva upp efter tre timmars sömn och göra sig i ordning för skolan. Vi hade nämligen redovisningen för projektet idag och det gick väl relativt bra, förutom att lite tabeller fått spel och hoppat runt en massa. Nu är rapporten i alla fall inlämnad, och det känns underbart! Jag tror dock att jag kommer att få komplettera...

Sedan åkte jag hem och började kika på hemtentan som ska vara inlämnad på fredag men har fortfarande inte kommit igång. Därför gick jag ut och tränade vid halv fyra, bara för att hämta lite energi och kom precis in igen. <

Dagens träning:
Powerwalkade/joggade mina 8 km (30 min), när jag kom hem igen så gick jag upp på crosstrainern i 2,5 km (7min), därefter blev det 5 minuter i bryggan, 20 armhävningar, 50 sit-ups, 60 benlyft och 30 rumpknip.

Nu är det snart middag, tonfisksallad! Därefter ska jag verkligen sätta igång med pluggandet så jag blir klar. Något säger mig att det kommer bli jobbiga dagar nu, fram tills på fredag.. Men det är smällar man får ta om man skjuter upp allt till sista minuten.

Konstigt nog är jag inte trött.. Än!

Dagens Linda:



ÄLSKAR min nya tunika!
ÄLSKAR även att mina nyckelben börjar kika fram igen!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Så sant som amen i kyrkan!

2010-05-27 @ 23:27:01
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0