Kommer inte sova mycket i vår..

Nej för jag kommer vara hemifrån från klockan 6 på morgonen till klockan 7 på kvällen större delen av vårterminen. Fan fan fan fan. Kommer typ dö. Detta är inte bra för fem öre.

Kommer läsa anatomi och fysiologi först, därefter fonetik och sist psykologi (människans utveckling 2). Dessutom kommer vi under hela vårterminen ha klinisk undervisning och färdighet. Det enda positiva är att vi slutar redan den 3e juni så det är ju skönt.

Blir dock svårt att hinna med allting som träning, hästarna och kompisar. Kommer dessutom få bära med mig en matsäck med frukost, lunch och middag varje dag. HAHAHAHAHAHA

Blir mycket bussåkande i vår i de sjukt hela bussarna. Roligt värre. NOT!

För den delen blev jag hemma idag istället för att åka till Fadi. Det är helt enkelt för halt för att köra till och från Kristianstad i mörkret idag.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Saknad e en jävla bitch!

2010-01-06 @ 20:53:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Cristian

Har man en go ipod så är bussresorna biff vettu lilla pinglan! :)

2010-01-06 @ 23:35:58
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag läste också anatomi och fysiologi, det var så mkt man skulle kunna ;P

2010-01-06 @ 23:38:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Birsen

SV...inte helt fel gissat vaktiskt!

Jag har en slips t-shirt som jag ska komma i till sommaren ;-D

2010-01-07 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0