Atchooooo!

Fan vad jag nyser. Nyser typ var tioende minut. Det är icke roligt att vara förkyld. Jag har druckit massor av te och käkat massor av frukt men det släpper inte.

Har btw gått ner ett helt kilo på att bara äta rätt och sitta i sängen under den senaste veckan. Jag var ute på en powerwalk men det fungerar inte när man har hosta och det rinner i näsan liksom.. Härligt härligt. Då håller vi bara tummarna på att det går snabbare så fort som jag blir frisk igen.

Nåja, jag ska väl göra lite nytta... Har redan varit ute och fixat allting i stallet och nu myser jag i sängen med en stoooooor kopp te.



Krya på mig! Yesyes, I will...


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag prövar så här ett tag,d har funkat förut. haha

2010-01-03 @ 11:47:21
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag betalar 499 i månaden o ringer GRATIS 3000 min till ALLA Operatörer. Inte gratis utomlands det vore FÖR bra!Ha ha men har ett till sim kort som ja kör amigos i. Jag är super nöjd o brukar ligga på 2800 min i månaden för jag har tagit bort hemtelefonen o kör bara mobilen. Sen skickar ja drygt 1800 mess i månaden o EN massa mms. Sen har ja tagit extra 29 kr i månaden så ja har internet på mobilen,snabb o SUPER bra täckning. Jag är TOK nöjd,kanske ska börja jobba för tele 2 ha ha Det var iaf det bästa ja gjort eftersom mobilen är mitt allt. Förlåt att jag frågar men va har du för sjukdom?Men 20 kilo är ju sjukt mkt vikt! Kram

2010-01-03 @ 12:14:34
URL: http://spjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0