Vägning v.17

Nu vet jag inte hur pass mycket jag kan lita på dessa siffror men man kan ju alltid hoppas på att de stämmer..Klev på vågen och den visade denna siffra, klev av den igen, klev på igen och den visade 6hg mer, klev av ännu en gång och på och då visade den 1,2 kg mindre och sedan klev jag på en sista gång och då visade den första siffran igen så jag kör på denna ändå eftersom siffran kom upp två gånger.

Idag landade vågen på -2,2kg.

Totalt förlorade kilon: 15,6kg

Igår sa gubben här hemma att det faktiskt syntes och om han tycker att det syns, ja då måste det nästan synas lite!

Denna stora viktminskning kan ju dock bero på att jag haft den roliga veckan förra veckan.. Och nu är allt gone liksom. Men vi får väl se nästa vecka hur det ser ut då..



Tog en snabb bild innan jag ska åka vidare. Fullspäckad dag!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha jag ska vara stenhård! i promiiiiiise!

jag e bara ner 1 vecka,så stor skada kan d ju inte bli på 1 vecka? ahah

2010-04-26 @ 21:36:49
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

det är grrrrrrrrrreat! :)

2010-04-29 @ 17:26:53
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0