Sjuuuukt lång dag.

Kan sammanfattas såhära:

Klev upp halv fyra.
Fått paket från Turkiiiiiet!
Träffade Pauline för första gången. Bloggträff in Tomelilla City! TUFFT! Så nu har hon sett pojken utan Shrekformat!
Köpte en FET gurka för 5,50 på LIDL!
Träffade Josse för en liten lunch.
Träffade 7 personer som berömde mig för att jag hade en fin och väldigt snäll son. Ehm...
Jag förstörde familjens bil. Eller egentligen inte för deras bil brukade tydligen göra sådära och allt löste sig till slut.
Blev strandsatt tillsammans med 3 av barnen hemma hos mig i 2 timmar medan vi väntade på någon som kunde fixa bilen.. Ingen höjdare!
Hjälpt till med läxor.
Slutade "jobba" i familjen klockan kvart över nio på kvällen.
Arbetade alltså 15 timmar.
Fick 1200 kronor. Nu kan jag äntligen klippa mig!
Hästarna fick vara ute hela 18,5 timmar idag.
Hästen hoppade mig på foten igen nu ikväll så nu knakar hela foten när jag böjer upp tårna. Den är blå och jävligt svullen så imorgon åker jag till sjukhuset för det gör jävligt ont och jag kan inte gå på fotjäveln.

Nu ska jag sova. Hade jag varit piggare så hade jag åkt in till akuten idag men med tanke på hur uselt Ystads lasarett är så kommer jag få sitta och vänta till halv fem då dom berättar för mig att jag får återkomma senare på dagen eftersom dom inte röntgar på natten. Yes, jag är stammis på sjukhuset. Jag vet hur det fungerar där!

Just ja, jag ska upp klockan fyra imorgon bitti igen så jag ska krypa ner i sängen nu. Det förtjänar jag faktiskt efter att jag varit vaken i 19,5 timmar.


Kommentarer
Postat av: samuel

hejhej på dig gulliga vännen ojdå krya på dig sötnos ,,,, så kram

2009-05-06 @ 10:42:34
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tackar tackar!



Men vaddå?

D e väl inget konstigt me frillan?

En helt vanlig frisyr,men ni kanske inte kör me sånt nere i bondeland?

2009-05-06 @ 10:54:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Aysel Lale R

- mahaha (A)

2009-05-06 @ 14:23:07
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Pauline

Va bra, jag ska prata med dig fler gånger då :P ha ha!

2009-05-06 @ 18:29:18
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0