Pyssel

Ååååh vad det är roligt att göra smycken nu när man har sålt en del. Man känner sig liksom uppskattad. Inspirationen bara glöder i fingrar och i hela kroppen. Roligt värre.

Så här ser det ut när jag sitter och pysslar:




Så ser det ut ja! Fast jag tog ju en liten paus när det var Let's Dance. Det har liksom blivit en familjetradition att vi alla sitter tillsammans i vardagsrummet och ser på det programmet. Annars håller vi oss på olika håll för det mesta. Men men..

Vad pysslar ni med ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh va gulligt Linda. Gulli, gulli, gulli, gull...



Läste igenom om vad som hänt de senaste dagarna, tråkigt och förbannat jobbigt. Vissa saker kan man inte rå för, men när det gäller killen...Jag vet inte vad som har hänt men när han försöker få dig att få skuldkänslor så vet man att de är han som har gjort fel.



Du är stark och om de känns tufft nu så kommer det bli bättre. de vet jag.



Och du: Va fan har skåne inga plogar för? Är de lika dumma som amerikanarna eller?

Inte för att dem INTE har plogar, men de är pretty stupid over here...



Kraaaaaaaamis

2009-01-31 @ 01:34:42
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Jen

Jo han har sett filmen, vet att vi såg den tillsammans i Turkiet faktist hehe. När man är hos hans familj så går tiden som en snigel så det blir filmer, filmer och åter igen filmer haha.



Så som du känner för dina hästar känner jag för hundar. Hade två en dom dog på beloppet av ett år, det har tagit tid för mig att smälta det men NU är jag redo igen och hittade faktist idag en liten valpis, så vi får se hur det blir =)



Nej, tyvärr kan jag inte arabiska, jag förstår nog mer turkiska fastän jag inte kan en hel mening hahaha.

VA....menar du att du kan arabsika??? HAHAHAHA, vilken grej alltså....ja, jag brukar känna saknad av språket när jag hör svenskar på bussen som pratar mer arabiska än mig fast då är dom uppväxta på Rosengård typ men ÄNDÅ! Min pappa hade dessvärre aldrig tid eller intresse att prata arabiska med oss, mamma kan mer haha. Men nu ångrar han sig haha.

Samtidigt har papsen ingen släkt här och jag har bara varit i Syrien en gång när jag var 2 år så det är annorlunda än de som besökt sin släkt ofta eller har släkten här då lär man sig nog språket automatiskt.



Är Bo Olsson stängt för ombyggnad eller?



HAHA, hjärtformad, det säger min mamma att mitt ansikte var när jag var liten, hennes lilla hjärta =)



Hahahaha, ziggarna är crazy, så sjukt att föräldrarna är med på sånt. Jag "hängde" med ziggar när jag var yngre, LÅRD (skäms) och då fick vi följa med dom till Kiwik, Sjöbo och Landskrona när det var festival/marknad och dom sålde rosor...vi sprang och gömde oss i hörn då vi skämdes så mycket HAHAHA.

Min paps har en zigge kompis som berättat hur hans pappa/farbrödrar/mor brödrar lärt dom att sno i affärer osv. Helt sjukt igentligen asså, och han hatar dom. Fast våra gamla polare som sålde rosor snodde aldrig, dom var ju rika försäljare HAHAHA.



HAHA, ok, bara så du vet så röker jag Corner eller nää, bjussar du så får det bli en Prince hehe.

Ska kolla brevlådan var femte minut när jag är där så jag hinner se dig. Eller det behöver jag nog inte då mammas hundar kommer skälla ihjäl sig bara du står vid affären...



Usch, inte bra att du mådde dåligt men då får vi säga TUMMEN UPP TILL SKÅNE LAND!!!



Haha, blöta handdukar, jag älskar blöt hund - NO I DONT hahaha....vet inte ens var d kom ifrån, är nog trött.



Jobbar du eller skola?



Nyfiken som en mus...

Hur ofta är du i Osman landet?



2009-01-31 @ 19:07:55
URL: http://kampenmotmigsjalv.blogspot.com
Postat av: Jen

Glömde säga ju.....skit coolt att du gör smycken, kan man få se några verk?

2009-01-31 @ 19:09:28
URL: http://kampenmotmigsjalv.blogspot.com
Postat av: Sofiya

Va kul ja gillar oxo att göra egna smycken men de va ett tag sen ja gjorde de..

Vart säljer du dina smycken?

2009-01-31 @ 19:45:43
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Birsen

ja det är ju så kul. Man ka köpa billiga pärlor i Tr

2009-01-31 @ 21:25:56
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Skojar du ... det där är ju jättemkt...



Har vi långt imellan oss? Hihi.

2009-02-03 @ 16:25:45
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Laura

Vad kreativ du är Linda! Ahmets kompis Seda håller också på och pysslar med såna där smycken och vrider och vänder ihop några jättesnygga örhängen på bara några sekunder. Själv har jag allt för dåliga nerver för att hålla med på med sådant puttenuttigt, jag skulle få stora skälvan om det inte blev som jag ville med detsamma!! :P

2009-02-04 @ 17:56:45
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0