Bruten tå

Mjo, jag har brutit en tå. Det gör ont. Men om man är dum så får kroppen lida. Det finns fasen inte en kroppsdel som jag inte har brutit. Jag har brutit båda armarna, handleder, ben, tår och fingrar.

Man kan ju tillägga att jag har haft fem hjärnskakningar och har en rygg- och nackskada också. Damn. Min kropp sitter nästan inte ihop längre. Haha!

Förhoppningsvis läker min tå snabbt eftersom allting alltid läker snabbt på mig. Sist så läkte min tå på fem veckor.

Nu ska jag läsa igenom min samhällsuppgift en sista gång. Sedan ska jag skicka in den till Peter och förhoppningsvis gå för att äta middag. Det blir nice. Mamma har lagat moussaka. Ingen kan laga moussaka som min mamma. Jäklar vad god den alltid är. Mums! Man skulle nästan kunna tro att hon är grek. Hehehehehe.

Någon som tror sig kunna utmana min mammas moussaka?



Förresten, missa inte Let's Dance och När lammen tystnar ikväll!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åhh När lammen tystnar är så creapy!!



Hääröögöööd. När jag kommer till Swedua så ska jag pretend to be halv American and halv tööörkuu. Hi! Im lixom svensk, men jag har bott in Turky lixom and in the f**** america so Im lixom halv turk halv american lixom. aahhaaaa.





In da Turku land ska jag dock låtsas förstå flytande och säga tamam och evet hela tiden. Även om de på turkiska säger "Dooo ligga påå hennneee"



Tamam!

2009-02-20 @ 17:30:19
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo jag fick bilderna.

Har för mig att du lagt upp en utav bilderna på bloggen förut?

Eller så e d bara jag som blandar ihop honom me nån annan turk jag sett någonstans.



Rafet el roman e ju bara så jävla bäst!



Oh ska nog ladda ner när lammen tystnar o lägga mig i sängen o glo på den i sällskap av chips o dipp! hahah

2009-02-20 @ 18:46:26
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag håller nog med alla andra i d fallet.

Och jag skyller nog på båda generna och att dom faktiskt e blandade me varann.

D skriker ju katastrof om d. hahaha



Yes ingen tv här inte.

2009-02-20 @ 19:10:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

ey jo mannen. Jag är inte från Skövde. Jag kommer ifrån Turaxmerikan. ax för axvall. HA!

Aaaand ey jo mannen, 4 månder i Turkiet. 4 måndaer...annars skulle jag inte haft tysk/turk polisen efter mig i Tyskland som frågade om varför jag var i Turkiet över 3 månader hahahaha.

Aaaaan ey jo mannen...jag fattade "Äsch du vad blir...och eh inkomst"



Jag kommer klara mig med Askim och mitt ganska så blonda hår, kort kjol och extra urringat linne med extra push up bh där i Turkiet. Det är så turkarna äääääslar oss svenskar...HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA

2009-02-20 @ 19:10:59
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: i see :) selånger.. längesen jag var där, är i turkiet hela säsongerna så blir så att man missar det :) vad säljer ni då?

2009-02-20 @ 19:15:38
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Jo, jag missar festen faktiskt. Det är rätt stor sak att bli gudmor :)



Jag utmanar din mamma ;) Jag hade faktiskt tänkt göra moussaka idag. he he :P

2009-02-20 @ 19:32:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack :) Gillar din header med. Japp, jag är hästtjej. Håller på både med ridning och trav :)



Jag har faktiskt aldrig brytit något (tror jag, men två av mina "stukade" fingrar har blivit misstänksamt sneda efter att ha läkt). Däremot har jag nog stukat det mesta som går att stuka i kroppen. Handleder, fotleder, nacke, rygg, fingrar, tår etc.

2009-02-20 @ 19:45:11
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken otur du har.. har inte skadat mej allvarligt ngn gång- bortsett från o klämma fingret... Hoppas det länker snabbt..Kram

2009-02-20 @ 22:35:54
URL: http://krian.blogg.se/
Postat av: Emily

s: klart du garvar åt dig själv, vem garvar inte åt sina egna skämt liksom ^^



Det finns väl inte så mycket att säga, alla gör sina egna val i livet. Mina val har ändå blivit till något bra, se bara på hur jag har det med allt, rätt så bra. Förutom att jag inte har något jobb dårå, men en ursäkt får vara att jag pluggar.

Joo asså jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, det är vi två, we belong together, snälla lägg inte ont öga på oss nu :P



Jaaa hon e så fin, men på den där bilden så är hennes hy lite av en katastrof, asså jag menar att porerna har förstorats enormt mycket och öppnats upp av allt sminkt, kan ju inte vara nådigt att ha så mkt smink som hon allttid har då hon medverkar i tv, blir fotad osv!?



Men euuuuw lägg av nu, bäst för dig att rakhyveln + vaxet är din bästa vän! ;)



Awwww stackars Linda har brutit sin tå :|

2009-02-21 @ 00:35:18
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: Laura

Haha, då lär man alltså känna mig via min blogg! Ja, men det är ju klart att jag måste köpa lite godis, det är ju trots allt över en vecka sedan jag fick mitt lösgodis sist! Men nu är båda askarna redan uppätna. :(



Jag tycker att det är världens naturligaste sak att föda och att amma. Inte alls äckligare än allt annat som man gör. :) Är du född med kejsarsnitt eller?



Hur lyckades du bryta din tå? :O

2009-02-21 @ 00:35:29
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag har brottats med massa crap.. Hehe.. Men nu är jag tillbaka! :-D

Japp, får vara anonym lite.. Hehe.. Shit happens u know ;-)

Läget då?

2009-02-21 @ 10:00:53
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0