Utmanad av Angelica.

Utmanad!
Jag har blivit utmanad av Angelica den lilla fisen där jag ska avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv. Självklart antar jag utmaningen dårå.


* Jag har storlek 42 på mina fötter. What's up with that?

* Jag ÄLSKAR spenat.

* Jag samlar på småpengar, sen sätter jag in dom på banken och handlar upp dom igen..

* Jag har sju kuddar i min säng.. PLUS dekorationskuddarna.

* Ibland är det skönt att se på en tecknad film.

* Att peta öronen med topz är bland det skönaste jag vet.

* Jag bär ALDRIG in disken från mitt rum. Så mitt rum liknar mer en diskho än ett rum.


Bloggare som blir utmanade ska skriva 5-7 märkliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Antar ni utmaningen? Här kommer min utmaningen till:

* Emmah LÄNK -> Emmah <- LÄNK

* Emma LÄNK -> Emma <- LÄNK

* Linda LÄNK -> Linda <- LÄNK

* Elin LÄNK -> Elin <- LÄNK

* Louise, fisen i USA  LÄNK-> Louise <- LÄNK

* Olivia LÄNK -> Olivia <- LÄNK


Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Du är värst.

Aja, gör väl detta en dag. Kanske. Framöver.

Va fan, jag kommer inte på något som folk INTE vet känns det som.



Och du, får du samma känsla av topzen som när du ser GAY påsen eller?



LOUISE LIVE klockan 17.00 svensk tid idag då!!

See you there!!



Köööööööss

2008-09-04 @ 13:53:09
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Emma

ha, jag antar utmaningen, men bra att du talar om det för mig , höhö. :D

2008-09-09 @ 08:42:51
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0