YESYESYES!

Jag gick vidare i Louises tävling! TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE PÅ MIG! Hoppas att ni röstar i nästa omgång också så jag vinner priset! Jag är grymt sugen på det priset ska jag säga.  

Annars så tycker jag att ni också kan hoppa in på Louises sida igen och rösta på dom nya deltagarna som tävlar i denna omgång.

LÄNK - > Louise <- LÄNK

Jag sitter och pillar med datorkunskapen nu. Roligt värre. Eller kanske inte. Haha. Annars så vet jag inte vad som händer idag. Plugga är väl en sak som måste göras. Men huvva så ont i magen jag har. Jag håller seriöst på och svimmar. Inte roligt. Ska ladda in bilderna och lite filmer sen när jag släppte hästarna på betet igår. HAHA! Dom vägrade röra sig och körde ner skallen i marken för att äta istället. Men lite action blev det allt och det vill ni inte missa. HAHA!

It's all about the ass. Så kan jag förklara en av filmerna. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, men man får inte förbjuda sig, det är felet många gör..

2008-05-10 @ 20:31:47
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, men man får inte förbjuda sig, det är felet många gör..

2008-05-10 @ 20:32:17
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jo, iofs. Men dom som säger att man måste sluta med det helt vet inte hur svårt det är .. och att det inte funkar helt för andra-

2008-05-12 @ 12:29:27
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0