Mjööh

Jag är arg, arg, arg, arg! Så jag ska bege mig till sängen nu. Jag har en stor dag imorgon med mycket som måste göras. Synd att jag inte mår riktigt hundra men om jag har tur så mår jag kanske bättre imorgon.

Varför skulle jag kolla i mammas kokböcker när jag lagade mat idag? Aaah jag vill ha nåt gott. Typ nåt sånthära:



Visst ser det gott ut? Särskilt sista bilden. Aaah. *dreggel*

SKJUT MIG! Nu ska jag dricka te. Det är en jävla tur att jag har en vilja som säger nej för annars så skulle den Snickers som ligger inne i köket, ligga i farozonen..

Nej nej. Inte röra, inte titta. Jag ska som sagt dricka mitt sötsugsförstörande te. Synd att jag såg domhära bilderna igen.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Men för faaan Linda, Kl är snart 9 och jag har sötsugsförbud dessa dagar. Jag är så otroligt mycket socker så jag ska skippa det ett tag nu. Vägen upp till frysen där världens godaste chocklad ligger är inte lång. Och inte fan blir den längre av dessa bilder!!



Anyway, Oh yes. HAN är från Israel men hans pappa är Italienare, Plus att han är jude.

Jag är svensk, men inte särskilt troende. Och min kära vän Cindy är ifrån Tyskland, vilket är kanske inte den bästa kombinationen av oss 3 HAHHAHA.



Och du, vart fan får du din humor ifrån ÄGGHUMOR!!

Jag har inte ätit ägg sen dess!



Kramis!!

2008-05-09 @ 02:54:30
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0