Pluggproblem!

Är det bara jag som har problem att plugga via datorn?

Det är så lätt att man lätt slinker in på youtube och kollar videos eller någonting liknanade när det egentligen var meningen att man skulle leta reda på information till engelskaarbetet.

Jag brukar också ha problemet med att jag "bara loggar in på bilddagboken för att kolla" Men då har 20 stycken lagt upp nya bilder så då är man fast där. Haha! Jag erkänner, jag är en datanörd nuförtiden. Jag har inte lust med att göra någonting ändå. Haha när jag är ledig från skolan och klar i stallet så vill jag sova för tillfället. Jag måste vara i någon period just nu..  

Jaja. Jag är i alla fall äntligen klar med engelskan som ska redovisas imorgon. En debatt om olika engelsktalande länder. Jag hoppas att jag inte gjort något fel nu. För då får jag smisk imorgon med stora linjalen.

Det är tråkigt att vara hemma och sjuk. Det finns liksom ingenting som man kan göra. Sova skulle vara trevligt eftersom jag är trött men då lär jag väl vända och vrida mig i sängen under hela natten istället.

Ikväll är det bra program på tv:n! Ugly Betty och I huvudet på Carolina Gynning! Det blir trevligt värre det.

Just nu väntar jag på att Selim ska komma in på msn eftersom hans skulle visa Secils hår? Haha. Han sa att hon gjort någonting med håret som han tyckte var tufft så då var jag tvungen att se det. Jag tror att det var en pik att gå till frisören eftersom jag tjatat urlänge på att jag ska klippa håret men ingenting har hänt..

image232

Bjur på en halvgammal bild sålänge..

Kommentarer
Postat av: Olessia

jag har också problem att plugga...

2008-01-22 @ 15:07:28
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0