ONÖDIGT!

Helt onödigt inlägg men jag gör det ändå eftersom jag inte har någonting annat att göra..

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Fick en tid hos doktorn! HAHA! Jag gjorde ju seriöst ingenting igår. Hemma och sjuk.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sooooov!
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt vid datorn..
Det sista du sa högt?
"Jo, men det är väl inte mitt fel!"
Det senaste någon sa till dig:
"Det är katter överallt!"
Vad ha du druckit idag?
Vatten.
Vad var det senaste du åt?
Ett äpple och ett glas vatten. HAHA!
Vad var det senaste du köpte?
Var och köpte frukt i söndags.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Svart.
Vad är det för väder hos dig nu?
Sol, vind och vatten (lite regnpölar på marken)
Godaste glassmaken?
CHOKLAD!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Antingen det eller så får dom gå förbi en gång till! Nej men jag tror på det.
Sover du tungt?
Alldeles för tungt. Hunden kan skälla i rummet mitt utan att jag vaknar.
Drömmer du mardrömmar?
Ibland.
Trivs du med ditt jobb?
Oja, väldigt ansträngande att inte jobba minsann!
Favoritklädsel?
Pyjamas. Förlåt men det är härligt med pyjamasdagar.
Favoritlåt just nu?
Oh mother med Christina Aguilera.
Vad ser du om du tittar till höger?
En lampa och mina garderober.
Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska till skolan och träffa allihopa imorgon igen!
Vad ska du göra härnäst? 
Gå ut i stallet och mocka. Därefter duscha!
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Trött, allmänt ont i öronen.
Favoritgodis?
Naturgodis!
Kläder just nu?
En morgonrock minsann. Mintgrön sådan.
Sommarplaner?
Sommarjobba, förhoppningsvis få Turkietbesök, åka till Turkiet kanske, tävla med hästen.
Hur många kuddar sover du med?
6!
Spelar du ngt instrument?
Piano håller vi på med i skolan nu så jag spelar lite i alla fall.
Morgon eller nattmänniska?
Mitt på dagen människa? Jag är trött på mornarna men även på kvällarna.
Vad är viktigast för dig?
Familjen, djuren och vännerna!
Är du kittlig?
Ja. Men bara i nacken och i svanken.
Snarkar du?
Jag drar STORA lass minsann!
Stjärntecken?
Oxe. MUUUU!
Äckligaste insekten?
Jag tycker inget är äckligt men gröna larver är väl lite disgusting!
Stökigt el välstädat?
Jag gillar att ha det städat men mitt rum är alltid stökigt så jag trivs kanske bäst så?
Längtar du mest efter just nu?
En STOR kram..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-22 @ 15:46:04
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0