Knytning

Nu är det dags för mig att knyta mig... Som i att sova, inte knyta skorna. Det kommer bli en lååång dag imorgon så det är lika bra att hoppa i säng redan nu. I och för sig så kommer jag ligga vaken och se på film hela natten..

Jag har bara 9 One Tree Hill-avsnitt kvar nu och sen måste jag vänta på nästa DVD-box. Vilken tur att det är One Tree Hill på tv:n imorn också. Undrar vilken tid det börjar den här gången...

Bara för att vara säker på att jag inte missar det så ska jag sitta bänkad framför tv:n från klockan två..

Take care!

BTW, på tisdag börjar skolan och då får jag träffas med bland annat denna donnan:

image156

Erkänn att min gröna look är heet som en get.

Bild från Brännbollen med skolan i våras.

Jag fick helt plötligt en extra lovdag eftersom jag trodde att vi började skolan på måndagen. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0