Knyta mig!

Jag ska redan knyta mig eftersom jag är sjukt trött. Jag ska lägga mig i sängen och se på Ugly Betty och I huvudet på Carolina Gynning. Vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken... Jag somnar väl rätt så snabbt när jag väl lagt mig..

Imorn måste jag packa med mig mitt penicillin eftersom jag inte har något intyg och vi har idrott i morgon.. Så det är väl bäst om man har en giltig orsak svart på vitt varför man inte kan vara med.

Jag har gått en hel vecka utan att äta någonting onyttigt. Nu känns det som om jag är på gång igen.

Jag ska nog göra lite the innan jag kryper till kojs. Jag är sjukt beroende av the. Jag dricker kanske 7-8 koppar om dagen. Nej, inte så illa kanske men jag dricker i alla fall 4 koppar om dagen. Och då är det stora koppar som jag pratar om. Dom rymmer nästan 4 deciliter så det är en del om man säger så.

JAG VILL HA SOMMAR NU! För jag vill äta körsbär. Kolla så tråkigt vårt körsbärsträd ser ut nu!

image237

Tråkvinter som gör att inga bär finns.. De flesta som jag känner tycker inte ens om körsbär. Men tycker du om det? Körsbär alltså!


Kommentarer
Postat av: Angelica

yes yes :) ska beställa en massa sen :) får ju rabattkoder och så :D

aah men precis. man vet aldrig =) vi får se =) sov gott!

2008-01-22 @ 20:58:54
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0