Duktiga Linda!

Jag har varit duktig och hjälp Emmah med hennes blogg. Hon berättade att hon ville ändra utseende på den och lite sådära så då var jag snäll och hjälpte till fastän jag inte är någon expert. Haha men bloggen är kvar och den lever fortfarande så då kan jag inte ha förstört den i alla fall..

Nu ska hon göra en ny header till mig vilket blir toppen eftersom min header är gjort i Paint! Haha. Sen ska jag fixa till bloggen så den blir snyggare igen. Den är ju inte direkt vacker om man säger så...

Justeja, efter att jag satt ihop min träningsmaskin igår så hittade jag några saker som inte sitter på plats. Dom sakerna låg kvar i kartongen.. Så nu undrar jag vart dom ska sitta någonstans..


324543-221

Ajajaj, jag kanske inte var så teknisk ändå...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vet inte om det var du som svarade eller om det var nån kompis som jävlades : P
Men iallafall, du är snäll som hjälper din polare med hennes blogg =)

2008-01-20 @ 19:37:58
URL: http://jonasbulut.blogg.se
Postat av: Jonas

Snäll och söt : P
Jag måste bara : D

2008-01-20 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0