Äntligen!

Jag har skrivit ut min läslogg. Så nu ska jag äntligen lämna in den och pricka för att den är inlämnad..

Sen har jag Samhälle B. Aaaah, jag gillar inte den kursen för jag förstår inte riktigt varför vi har den. I och för sig så var det ett tillval som jag valde men jag fattar inte. Om jag hade vetat vilken lärare jag skulle ha fått så skulle jag aldrig ha valt kursen. Jag hade till och med hellre haft Naturkunskap B som lektion. Illa. Även om jag inte förstår någonting av den kursen men men.. Det får väl bli som det blir..

Haha jag måste göra en massa arbeten som jag ligger efter i och oavsett hur mycket man arbetar på så kommer det ändå bara mer. Det känns aldrig som att man är klar! Aaah! Less jag blir.

Aja, nu ska jag skutta vidare till lektionen.

Ha det så fiiint och hoppas att jag överlever lektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0