Sprängd!

Jajamensan. Som jag berättade igår så är det ju nån som inte kan låta bli våran postlåda, dom spränger den istället.. Lagom great eller hur? I alla fall så åkte vi runt på en liten tur eftersom vi vet att det bara är vi och en till i byn som blir utsatta, nämligen Per Martin.

Alla känner väl igen det namnet? Riight? Ja, justeja. Bonde söker fru, eller hur? JAG BOR GRANNE MED EN -KÄNDIS! Lyxigt va? Haha. Nej jag skojar bara. Men granne bor vi med honom och tv-kändis är han ju.. Eller ja, han bor väl en 5 hus bort eller nåt sånt men ni fattar dealen.

image559

Jag ska ju ha hästarna hos honom i sommar på bete så vi snackade lite med honom och det och sen har vi varit ute och vandrat lite för att checka hur hagen såg ut. Det blir nog great det.

Nu ska vi grilla! Idag igen. HAHA! Gott värre. Igår var det kyckling, idag hamburgare.

Vilket är godast att grilla enligt er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:kult att bo med kändis !;D
Kyckling så klar!:)

Postat av: Maria

ja du är så välkommen att deltaga så :-)
Vill veta när du fått reda på de, blev ju helt nyfiken nu haha..

2008-04-27 @ 17:26:17
URL: http://mariasplace.blogg.se
Postat av: Louise S.A. - Aupair i USA

Haha fast om jag förstorar brösten och drar på turné här i USA som "Louise from Swiiiiden" och sjunger hur mycket jag älskar mina fejkbröst och särskilt när killar stirrar på dem och försöker ta mig på röven så behöver jag nog inte din längd.
Däremot kan du få åka med som mitt "skämt" dvs du måste vara dig själv och jag kommer skratta hela tiden hur rolig du är. Då får du 10% och några groupies om du vill.

Fast vi har ett problem, Ingen skivdirektör har hört av sig än till min mail. Jag vet inte varför men jag ger det en vecka till, eller två.
Bert måste ju höra av sig tillslut....

2008-04-27 @ 17:45:19
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Kattis

Ja, det är klart att du ska till Gotland.
Det är en annan värld.
Fast där jag bor är det inte så svårt att ta sig dit. Jag är på Gotland på 4,5 timma.
Ha en trevlig kväll!

2008-04-27 @ 18:04:48
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: hahah bra ide, tjärna lite pengar hahahha ;D

Postat av: Clara

wohoo, jag skulle också vilja ha min häst hos en kändis ;)

2008-04-27 @ 19:59:10
URL: http://bergenstrahle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0