Choklaaad!

Jag vill ha choklad (??!!)

Blev ingen Tingvalla ikväll iallafall. Olskiis mami sa att hon inte fick åka vilket var synd värre. Var kanske lika bra eftersom jag ska spara massa peningar.

Jag har sviont i nacken och jag fattar inte vad jag gjort. Förmodligen har jag väl legat konstigt när jag sov.

Jag fattar inte varför vissa människor kallar mig för hora! Idag när jag loggade in på msn så skrev en helt okänd person till mig att jag är en hora (??) Hallå liksom. Folk måste verkligen ta reda på vad hora betyder. Annars bevisar dom bara att dom är strupid! Aah, blir så sur.

Igår fick jag laga egen mat eftersom resten av familyn var i Eslöv. Härligt tänkte jag och svullade i mig en pizza. Haha, pizza är inte ens gott längre. Då är det illa.

På måndag så är jag förhoppningsvis frisk igen så då ska jag ut och traska i mina nya utochgå-skor. Härligt!

Idag ska jag stuuuuda för det borde man kanske göra eftersom man har lite läxa i religion och så. Det är hyffsat lönt att ha måndagar nu eftersom vi bara har en lektion på 1½ timme. Blööh. Rätt slappt men det är en jävla dyr lektion! Haha, näärå.

Nu ska jag se klart på She's a Lady och sen ska jag studa.

Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0