Bättring!

Jag måste bättra mig på att skriva blogg. Om jag redan nu börjar lacka efter så kommer det ju bli skit i slutet.

Aja..

Livet går vidare. Saknar vissa folk och får inte träffa dom på massor av tid.

Denna vecka har hittills varit rätt så okej. Har klivit upp tidigt eftersom jag skulle passa barnen innan skolan. Sen har man slutat passa dom vid sex-halv sju tiden så då är det ju ingen idé att gå och lägga sig igen. Inte ens när man har sovmorron till halv tio. Haha, så jag har suttit och pluggat på mornarna samtidigt som jag kollat på Beverly Hills. Har pluggat medan barnen har sovit oxå så nu är man tillbaka så man är ikapp det som man inte orkade göra i början.

Har haft det andra mötet med Gunnel om projektarbetet också. Var ensam där ifrån gruppen. Ida skulle ta tidiga bussen hem och Emelie vettefan vart hon tog vägen. Fast io och för sig så verkar inte Gunnel vara så haj på att Emelie ska vara med i vårt grupparbete eftersom hon inte tyckte hon gjorde så mycket i arbetet. Men men.. Hon skulle snacka med henne så får vi väl se vad som händer.

Tycker det är taskigt att man snackar skit om såna som man sedan låtsas vara urbra vän med. Dålig stil tycker jag dårå. Men men.. Vissa mår ju bättre av att klanka ner på andra så då får dom väl göra så. Jag orkar inte bry mig! Visst, alla snackar skit men om man har något att klaga på om alla människor, då ligger felet hos den som klagar och inte hos den som man klagar om! Tycker jag dårå.

Sen hatar jag att vara ovän med folk. Men vissa personer går mig på nerverna hela tiden och till slut orkar man inte med allt mer. Och då är jag hellre ovän med folket än att höra på all deras skit hela tiden.

Sen är detta min blogg så här får jag skriva vad jag vill om vem jag vill!

Imorse när jag kom in i köket så var det blod över hela golvet. Herrejisses, vem fan har blivit skjuten här egentligen? Haha men det visade sig bara vara en påse med kycklinglever som läckt. Men ändå att komma in i köket vid halv fyra på morgonen och se den synen... Så innan jag kunde brygga mitt the så fick jag skura.. Härligt!

Igår gjorde jag mitt engelskaförhör oxå. Gick skitbra så jag är nöjd! Sen börjar jag äntligen förstå matten igen så nu börjar det bli roligare igen. Säger jag nu sen om en vecka är jag väl lost igen! Haha!

Snackade med Sverker oxå om att Christian ska joina mig till skolan på fredag och måndag. Det är ju ändå bara sammanlagt 3 lektioner så det borde ju vara okej tycker jag.. Om han ska bo här så måste han ändå se hur det går till i en skånsk skola liksom, right? :D På tal om Christian så kommer han ner hit imorn så då åker jag med pågåtåget och hämtar honom i Malmö. Så det blir nice.

I lördags så åkte jag till Dalby oxå för att träffa Willypilly som jag ska skaffa supermånga långa barn tillsammans med. Vi har gjort världens plan över att vi ska utplåna förkortningen i Skåne. Haha. Vi såg en film, sen åkte vi till nån kulturnatt i Lund för att sedan åka hem till honom igen och se en till film. Nice. Han visade sin snorrelyftare oxå :O Jisses!

Igår missade jag Desperate Housewives bara för jag ville sova istället. Haha, jag får se reprisen på söndag istället. Ikväll är det Top Model Sverige och det får man ju inte missa. I och för sig så är det inte lika bra som Tyra Banks Top Model men det duger väl i brist på annat..

Imorn är det studiebesök på något ställe i Malmö som jag fattar noll om eftersom vår skola är kass på information.. Sen är det nåt annat skit där oxå. Som sagt, jag vet naaada.

I november ska vi till moskén i Rosengård med skolan oxå. Niice.

Hela veckan har jag sagt jag ska ut och börja gå igen :O I helvete att jag fått ut min feta röv i den friska luften. Aaah, blir gaaalen. Aja, jag ska börja åka och träna med Hotten nu på fredag i alla fall och sen får jag ta mig ut och gå medan Christian är här. Aah, om man ändå vart så skinny som han! Då hade nog allt vart lättare! Jag i alla fall! Haha!

Haha en strandad val på Manhattan, det är grejjor det!

Nu är det Navy CSI så det är nice det oxå. Är inte trött nu heller så jag har väl kommit in i rutinerna med barnvaktning, skola och TV!

Jaaaag saknar prutten! <3<3<3

Imorn, imorn, imoooooorn ska jag åka buss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Såg du på Desperate Haousewifes igår? Hjälp mig, vad hände?
http://app.blogg.se/trackback/ping/9036930

2007-09-19 @ 18:42:35
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Rebecka

Kämpa på med bloggandet! haha :D

2007-09-19 @ 18:42:59
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: ano

om du nu har sånt problem hur vi är här nere kan du jo åka upp till norrland ingen o leka i er pulversnö!!!

2007-09-19 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0