Bääääähhhhh!

Allt känns bara så jävla fel!

..

Det är sjukt hur mycket tankar jag har i min skalle idag.
Mycket som jag inte ens visste att jag kunde tänka.
Jag vill bara bort, bort, booort. Lång härifrån och långt ifrån allihopa.
Jag känner att jag inte kan snacka med Christian om detta. Känner att det bara finns en enda person som kan förstå detta. Och den personen är sjukt långt ifrån mig.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allt känns bara crap. Önskar att jag inte kände såhär. Jag vet inte ens vad det är jag känner. Jag vet inte ens varför jag känner såhär men jag känner mig sjukt jävla tom. Det känns som att det är ett tomt skal av mig som vandrar omkring. Som om jag inte finns med där längre. Som om jag bara flyter omkring utan att förstå vad som händer runtomkring mig.

Jag förstår inte hur allt kunde bli såhär. Jag fattar inget.
Jag vet inte ens vad det är jag skriver nu. Känns som att jag bara behöver skriva av mig.

Jag har seriöst gråtit varje dag nu i säkert två månader.
Jaha, tänker väl de som läser detta nu. Who cares? Men om ni tänker så så behöver ni inte ens läsa bloggen
för ni har ingen aning.

Seni özleyecegim



 


Kommentarer
Postat av: Christian

Det är bra att du har någon att prata ut med. Det brukar alltid kännas lite lättare när man får prata om det.
Hoppas verkligen att du kommer må bra du ska inte behöva gråta.
Vad det än är så har du inte gjort något fel, du är den sista som förtjänar att må så dåligt.

2007-10-02 @ 19:28:22
URL: http://how2doit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0