Holy smack!

Vilken dag.

Klev upp fem över halv fem i morse och pallrade mig iväg till toaletten. Ser mig själv i spegeln och får en smärre chock. Hela jävla ansiktet är nerblodat! Aaaaah. Antar att jag blött näsblod eller något liknande för en av kuddarna såg ut som om den blivit mördad! Haha! Men näsan var helt snusren. Aja, jag tvättade av allt snusk och gick ut i stallet och matade hästarna. Sen hoppade jag in i bilen och körde till jobbet. SVINKALL MORGON! Ska leta reda på den förbannade motovärmaren eftersom jag förfryser mina jumbohänder när jag ska åka någonstans. Rattmuff får jag ju inte köpa för mamma eftersom hon säger att man krockar då. Haha.

Ahua! En av pojkarna var riktigt dålig i magen idag så jag satt verkligen och tänkte: "Okej Liiiinda, andas genom munnen. Iiin, uuuut, iiin, uuuut. Du har ingen näsa" Haha sen räknade jag ganska fort ut att om det luktade så pass illa när ungen hade blöjan på sig så skulle det lukta 2000 gånger värre när jag tog av han den.. Holy smack! Så jag bestämde mig för att ungen fick springa runt i blöjan.. För mamman skulle ju snart komma hem.. Och hon kom typ 20 minuter senare. Ni kan inte förstå lukten, så döööm mig inte!. Aaah. Skitsamma. Jag bestämde att när jag gifter mig och skaffar bebbar så ska då min man byta blöjor, annars strejkar min babymaskin!

Efter jobbet så åkte jag i alla fall hem och drack tea med mami och sedan åkte vi till Ystad eftersom hon ville köpa lite smink och sånt.. Så jag tog min chans och skjutsade henne och sådär för då fick jag ny foundation, ögonskudda, concealer och ny hårfärg. Tralalalaaaaa! Så jag sparade typ 500 kronor tack vare min braiga mami.
image39
Ursäkta min dammiga tv...

Mamma köpte också lite smink och en hårfärg hon också eftersom vi ska färga varandras hår någon dag när hon kommer hem från sjukhuset.. Om hon kommer hem, ropar en röst i mitt huvud.. Usch, nej nu ska jag ta och vara lite positiv dårå. En såndära lagomt bra mami-dotter-dag.

Igår var jag ute och giiick igen så nu är jag på gång igen. Tyvärr så var det snordåligt väder idag så jag sket i det idag.. Tyvärr. Nu har jag ångest. Haha! Men jag parkerade allra längst bort på parkeringen när jag var och handlade så jag gick några extrameter i alla fall. Men igår var det sjukt fint väder när jag var ute och gick. Det är otroligt hur fint det är på hösten med alla färgade löv på marken...

image40

Nu är det bara två dagar kvar tills min pälskiii kommer. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0