Fiiis!

Idag har jag ätit något som var riktigt äckligt! Det var en såndär "korv" med spagetti och köttfärssås. Köp ALDRIG det. Mamma lekte soptunna med mig idag eftersom utgångsdatumet var idag. Och det smakade ve och förbannelse. Blöööh!

Nu måste jag studa matte men det är inte lockande alls. Skulle hellre vara uuuute idag men det är för kallt att sitta ute och studa tyvärr.

Från och med ikväll så ska hästarna in på natten. Det är för kallt att ha dom ute nu. Fast i helgen fick dom mest vara ute eftersom jag har så frukstansvärt ont i ryggen. Jag förstår inte när det ska släppa. Jag kan inte ens böja mig utan det ska kännas att hela ryggen ska gå av. Not good. Har vart så i en vecka nu snart.

image22

Som tur är så har jag en världsbäst mami som mockat till mig under den senaste veckan. Bild från i vintras. Åååh som jag längtar efter snön!

Aja. Åter till matten.

See you later alligator.

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag trodde de va en bild från idag.. AAHHH, smått panikslagen :P

2007-10-16 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0