Sjukvården suger!

Rent ut sagt. Jag vill mörda den jävla läkarn som jag betalade 150 spänn för att träffa. Jag har ont i halsen. Hon kollade ner i halsen typ 1 sekund och sa jag såg lite förkyld ut. Jaha, vilken nyhet liksom. Sen skulle hon skicka prover till labbet för att se om jag var pälsdjursallergiker? Ursäkta men say what? Jag hade lust att klubba ner den människan på direkten. Hon lät mig inte heller prata till punkt så hon fick ju inte veta nåt heller. Aaaah, all i want for christmaaaas är att ta bort mina halsmandlar som är dumme i näsborren mot mig non stop.

Idag träffade jag Elias oxå. Mys men han var suuuuris på mig. Haha. Han ville inte ens snacka med mig när jag sprang förbi han utanför kliniken.

På praktiken:

- Vad är det här för något R..?
- Iiiigelrektangel!

- Men Linda, spillde du på dig? Ska jag hämta papper till dig?
- Nej lilla M, jag spillde inte på mig men jag har papper här så jag kan torka av skeden.
- Okej vilken tur för annars hade du varit lite av en smutsgris.

Just nu så håller jag på och färgar mitt håååår. Härligt. Tack till mami som hjälper mig. Haha!

Tack och hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0