Jag vet jag vet...

Jag har bloggar dåligt denna vecka också men det har blivimycket väl mycket jobb. 
 
Just nu är jag glad. Får nästan nypa mig lite i armen eftersom jag har känslan att det kanske är för bra för att vara sant men den som väntar får se antar jag.
 
På måndag blir det en nystart med allt vad det innebär. Ja måndag är en dum dag men fokuseringen har varit som bortblåst senaste tiden. Måste ta kontroll över situationen och för att det ska gå så behöver jag verkligen fullt fokus och idag och imorn finns inte riktigt fokusen. Det är mycket som händer just nu och jag har inte alls kontroll över någonting. Hatar denna känsla..
 
Jag kämpar på så gott jag kan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0