hum hum

från humlegården!

Nääärå, jag har inte kunnat sova bra inatt. Jag vaknade klockan fem och har legat och vridit mig tills klockan sex då jag gav upp och klev upp. Nu är jag trött igen. Fan då!

Idag så ska jag jobba. Det blir trevligt värre. Jag skulle egentligen ha varit ledig men tack och lov så var det en tjej som blev sjuk så att dom behövde mig nere i skogskiosken. Trevligt värre. Igår skulle jag ha jobbat nere i popcornsvagnen där man också gör sockervadd men jag tvärvägrade eftersom det är där äcklet dricker sitt kaffe och det är lite svårt att undvika varandra när placet är 2 gånger 4 meter stort. Jag slapp gå dit i alla fall så det var ju en himla tur. Har dock märkt att snubben sitter och kollar på mig när jag är ute och går i parken. Läbbigt. Vore trevligt att få ut all ilska så man slipper må skit på jobbet varje dag. Men någon dag så ska han minsann få.

Nåja, ikväll blir det att åka till Kiviks marknad efter jobbet tillsammans med Camilla, Elin och Linus. Det blir trevligt värre för där har jag inte varit på två år. När man har en mamma som är marknadsknalle och man följt med på marknader i hela Sverige så är fan inte Kivik så jävla speciellt längre.

Ähh, nu orkar jag inte blogga mer. Jag får bara ångest över att jag har tre sidor med kommentarer som måste svaras på så nu kryper jag ner i sängen och gosar med kudden en timme till innan det är dags att kliva upp.


Kommentarer
Postat av: Petter

Ger dig mer kommentarer då!

Kiviks marknad låter kul! Hälsa Camilla!

2009-07-14 @ 15:31:29
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0