Hejhej hemskt mycket hej!

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan som jag skrev igen. Jag hinner inte med någonting i livet längre. Dagarna går i ett och veckorna bara flyger bort. Helt sjukt...
 
Ja, fick någon fråga senast om varför jag stöter bort Johan. Well.. Det beror väl på att jag inte trivs med mig själv och därmed vill jag nog inte ha någon nära mig. Det går i perioder. Men jag pratar inte om djupare saker med honom. Blir mest ytligt. Jag vet inte. Jag är nog rädd att bli sårad igen så som jag blev sist.. Förstår inte varför han kan tycka om mig och sånt där. Stöter bort de flesta om jag ska vara ärlig. Vissa vänner har jag inte träffat på över ett å tex. Hittar bortförklaringar hela tiden till att träffa dom. Någon har tappat tålamodet, och andra försöker förstå.
 
Allt bottnar i att min självkänsla är nere på noll nu. Jag vet inte riktigt. Jag behöver nog hjälp med att ta mig härifrån. Har pratat med en bekant en del som uppmanat mig till att gå och prata med någon, och det behövs nog verkligen. Vi får se. Bäst att ta otu med det så jag finner ork att ta mig härifrån. Kanske måse knapra lite happy-pills men får det mig ur att må såhär så är jag nog nästan på tror jag.
 
Annars har jag börjat jobba på ett nytt ställe nu. Full fart. Halvtid. Har också börjat plugga ett program på distans. Ska bara komma igång med allting..
 
Sedan är jag trött 24/7 hela tiden. Galet.
 
Fick tipset att jag ska gå tillbaka och läsa mina gamla inlägg och få tbx min motivation. Jag bloggade ju mkt när jag mådde som bäst. Det blev ett sätt att rensa tankar osv. Så det är kanske dags att börja med det igen.
 
Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0