Underbart.

Jahaja, vips så blev man 25 år gammal och inser hur lite man hunnit med i livet. Man ska aldrig jämföra sig med andra men det är helt klart att man gör det.
 
Har sökt en ny linje att plugga då logopedin inte riktigt var för mig. Får se om jag kommer in på det jag sökt.

Annars så kommer vi mer och mer i ordning hemma. Balkongen har vi satt upp vindskydd på, blommor ska köpas om två veckor för att fixa alla blomkrukor och blomlådor. Kommer bli sååå bra. Det enda som saknas därute, är konstgräset. Vi kommer inte fram till någonting. I värsta fall får det se ut som det gör nu. Vi får se. Vardagsrummet är mysigt iaf.
 
 
 
Vitrinskåpet har vi satt ihop iaf. Det är sååååååå fint! Älskar det verkligen. Det är i samma serie som tv-bänken och vardagsrumsbordet. Vill bara ha meeer och meeer och meeer av den serien. Så jävla fin!
 

Vardagsrumsbordet+stolar hade vi en kille som kollade på igår. Håller tummarna för att han köper det.
 
Tavlorna från Ullared har vi också fått upp.
 
 
Nä, nu ska jag återgå till en shake. Ikväll ska vi på kalas så det blir till att äta middag med familjen där, sedan har jag en hel månad utan kalas och skit så jag kommer igång på allvar, på helfart istället för helfart med plus i kanten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0