Long time since last...

Ja, nu har det gått en massa tid sedan jag bloggade igen. Ja livet kommer emellan. Förra veckan jobbade jag 64 timmar så jag är igång typ jämt. Men så kan det vara. Jag har fortfarande inte fått mina pengar sedan PDs konkurs, så jäkla mycket klydd har det varit... Snart ska vi åka på semester också, bara 18 dagar kvar. Sååå skönt. Måste dock boka hotell i Stockholm då vi ska vara där en helg i augusti. Tips på vad man kan göra där?! Karuseller går bort för Johans åksjuka dock....
 
Har fått ett jobberbjudande på en förskola men väntar på mer info. Vi får se vad som händer och fötter. Jag kom iaf in på min skola som jag sökt, förskollärarutbildningen på distans. Dags att ta itu med studierna så jag kan få ett riktigt jobb med fasta rutiner. Hade ju iofs ett riktigt jobb tills de gick i konkurs också men det fanns inga fasta rutiner. 
 
Vad händer mer då? Öööhmmm... Ingenting. Vikten då? Ja mina kläder passar inte men ärligt talat så har jag ingen motivation eller ork till att ta itu med det nu. Jag vill helt klart bli smal igen för jag hatar mig själv just nu. Mina sköldkörtelvärden har visat trubbel igen också och nya piller får jag inte förrän nya prover tas och de tas inte för proverna är dyra att ta och min doktor som slagit sig fram för min skull, har slutat jobba på min vårdcentral.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0