Mjukstartar

Jajamensan. Jag mjukstartar lite med helfarten. I måndags körde jag fram tills kvällsmaten, igår och i måndags har jag kört hela dagen förutom att jag smakat lite middag av Johan. Typ nån köttbit, lite lax osv. Inte mycket.
 
Idag har jag dock ätit lunch på jobbet, soppa. Ska köra resten av dagen med pulver. Såhär fortsätter jag tills på söndag, och då är det fullt fokus igen. Vi ska fira min födelsedag på lördag så jag ska baka tårta. Och hur ska man kunna baka ett nytt recept, utan att smaka? Dålig bortförklaring.
Men så kör vi.
 
Igår var vi och storhandlade för denna månaden. Så nu har vi mat i kylskåpet till Johan och matlistan är också skriven. Lite småsaker som mjölk och gräddfil som ska köpas sen. Annars är det lugna puckar på den fronten. Jävligt skönt att vara klar med handladet innan kaoset imorgon då alla får lön, samt innan helgen.

Slutade jobba klockan två idag. Sååå efterlängtat eftersom jag slutat vid fem hela veckan (eller de två dagar som vi arbetat). Johan slutar också tidigt idag och då ska vi röja och fixa i ordning lite hemma. Vi kommer aldrig i ordning efter flytten. Det är helt galet egentligen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0