Xtravaganzasnack!!

Ja, ni som följer mig på Instagram såg ju hur det gick senaste vägningen.. Jag gick på helfart tre veckor, utan fusk!!! Jag tappade 1,1 kg. Detta är INTE normalt. Så jag tror att jag inte kommit in i ketosfasen eller något liknande. Antingen är det så då jag tuggade en del tuggummi. Detta gjorde jag dock förut också när jag gick på helfart, utan några problem!

Annars är det problemen med min sköldkörtel som ställt till det för mig. Någon annan förklaring till detta problem finns inte. Den. 13e november ska jag opereras och efter det hade jag tänkt köra på stenhårt igen. Jag kommer köpa ett nytt träningskort på Friskis eftersom jag inte alls trivs på OpenGym. Det är litet, mörkt, trångt och det känns bara fel. När man ogillar ett gym går man inte dit och då är det inte värt det. Då lägger jag hellre pengarna på ett nytt träningskort från Friskis om jag ska vara ärlig. 

Saknar att svettas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0