Skit ner dig.

Jag har hickat konstant i fyra timmar nu. Hemskt är det för vid varje hickning så rycker jag ju till och nacken gör ont. Fy katten säger jag bara. 
 
I övrigt så är detta den värsta helfartsstarten någonsin. Jag har startat och gått på helfart tre ggr (fyra månader, en månad och en vecka) och jag har aldrig känt mig trött eller hungrig. Var bara trött den första gången jag startade helfart men sedan har jag sluppit det. Men denna gång. Herregud. Jag hickar massor, är sjukt trött och grymt hungrig. Helt galet! Men det släpper ju efter de första dagarna så det är ju bara att härda ut. 
 
Är dock sjukt sugen på smågodis. 
 
 
Kännäämä litä blek jadårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0