Pratat med sjukgymnasten..

Jag pratade med min sjukgymnast idag då jag var dit. När vi var klar med mina övningar så frågade jag om träning. Vad får jag lov att göra utan att riskera att jag skadar mig mer osv..
 
Jag får promenera, springa, simma (på ett visst sätt) och spinna (på ett visst sätt). Jag har ju en spinningabstinens som heter duga. Men när det gäller spinningen så får jag bara sitta utan att hålla i styret samt enbart köra position ett (sitter på sadeln) och position två (står rakt upp över sadeln utan att lägga nån vikt på styret). Treans position sa hon att jag kunde glömma. 
 
Simningen fick jag gärna göra men om jag ska simma bröstsim så måste jag under vattenytan vid varje simtag för att minsta trycket på nacken. Ryggsim var ok. 
 
Promenera gör jag redan och jag har testat springa men tyvärr gör det ont varje gång jag sätter ner foten. 
 
Det går sakta men säkert framåt iaf. 
 
 
Nytränad Linda.

Kommentarer
Postat av: jannica

Vad har du för problem med kroppen?

2013-05-14 @ 19:37:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0