Planerna bara spricker.

Ja, visst suger det när man blir sjuk och inte kan göra något?
 
Magsjukan håller i sig. Stackars A som får höra mig både rallybajsa och kräkas. Ändå är han snäll och go och håller om mig samt pussar mig på pannan.
 
Jag har ju en massa paket som jag packat som står hemma hos mig och väntar på att skickas. Jag har sålt av massor av mina gamla kläder så nu är det inte mycket kvar. Skönt för det tar bara en massa onödig plats. Har skrivit till allihopa och sagt att jag är sjuk och kommer att kunna posta paketen först imorgon eller på fredag. Det var okej med allihopa så det är ju skönt att de har förståelse för att man kan bli sjuk.

Som om det inte var nog med att jag är sjuk och har ont i nacken så är morfar på sjukhus igen.
 
Tar aldrig slut på eländet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobbigt va sjuk. Krya på dig!

Svar: Ja kul är det verkligen inte :( Tack!
Liinda

2013-05-29 @ 13:17:06
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Efter regn kommer det solsken ska du få se tjejen! Hoppas du pruttat klart & att det lugnar ner sig för dig! Kramis

Svar: HAHAHA söt du är!
Liinda

2013-05-29 @ 19:17:53
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0