On track!

Gjorde ett litet snedsteg igår när jag var till Coop och köpte skithuspapper och mineralvatten. Jag köpte en glass. 
 
Idag är en ny dag och jag kör på! Har tagit mina frön, olja och omega3. Snart ska jag ta första shaken. Kunde inte somna inatt så jag sov lite längre idag. Mindre bra men vad ska man göra när man inte kan sova?
 
Idag hade jag tänkt att städa lite här hos A som en liten surprise. Då slipper jag även tänka på mat samtidigt som jag rör mig lite extra. Det är underbart väder ute idag så jag ska ta en promenad senare också hade jag tänkt. 
 
Nu ska jag sätta igång hade jag tänkt! 
 
Ha en underbar dag!
 
 
Tjena morgonfrilla.

Kommentarer
Postat av: jannica

Hejja dig :)

2013-05-07 @ 12:41:08
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Eleonor

Jag åt glass idag, två stycken magnum mandel. :P haha, men det var den varmaste dagen, som du säger i nästa inlägg ;) Jag cyklade 3,5 mil så jag förtjänade dem, hihi

2013-05-07 @ 22:20:42
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0