Mysdag.

Ja, i lördags var jag hem till Ystad och hade en riktig mysdag med min fina Elin. Allt var oplanerat och det blev skitbra. Började med att käka lunch för att sedan gå hem till henne. Därefter gick vi och hämtade hennes systerson (världens sötaste lilla unge) som diggade mig till tusen.
 
Därefter tog vi en promenad/cykeltur ut till Jaktpaviljongen för lite glass och mys. Påväg ut så fick jag en egoboost iaf då en kille i en amerikanere lutade sig ut genom rutan och skrek "du har en förjävla fin röv". Jag tackar och bockar, kommer leva på den kommentaren länge.
 
Vi tittade på lite bilar iaf och sedan gick/cyklade vi tillbaka in till Ystad. Så den där glassen förbrände jag faktiskt. Gick ju 3 km i rast takt till stationen i Trelleborg först och sedan cyklade jag runt hela Ystad. Fint väder var det också.
 
Jag avrundade dagen med att åka hem till mina föräldrar och käka grillad kyckling innan jag åkte tillbaka till A.
 
Idag är det måndag och jag går in helhjärtat för helfarten. Har 1½ shake kvar att fördela under dagen och nu känner jag verkligen att jag ska klara detta. Går inte ens in i köket för i skafferiet finns chips och godis, det vet jag minsann om!



 
 


Kommentarer
Postat av: Madde

En riktig mys dag :)

2013-05-13 @ 14:09:01
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0