Favoritbok.

Jag fick ju de tre kokböckerna från Xtravaganza i julklapp och det finns några som frågat vilken jag rekommenderar.
 
Min absoluta favorit av dessa tre, är den längst ner till höger "Internationella influenser" heter den. Den är riktigt bra och har goda recept. Jag gillar ju lite osvensk mat om man säger så. Det var tex där som jag hittade receptet på den afrikanska kalkongrytan.
 
Den andra som jag gillar är den vänstra, "Inspiration". Där finns också en massa goda recept.
 
Den tredje boken "En coach i köket" känns som en repris av allt man lärt sig på gruppträffar, samt allt som står i våra kundhandböcker men visst är det smart att ha allt samlat på ett och samma ställe. Där får man även veckomenyer klara tillsammans med inköpslistor. Jättesmart att ha de första veckorna man går på helfart eller jämviktsfart (finns olika menyer beroende på vilken fart man går på) men tyvärr så var dessa maträtter ingenting som föll mig i smaken.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar receptböcker trots att jag oftast gör om recepten ändå :)
Åh tack så mycket, det är ju du med!!!!!

2013-05-22 @ 10:09:28
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se
Postat av: rundamamman

Jag fick alla tre så jag håller på och pluggar för fullt och funderar över vad jag ska laga sen på halvfarten.... :D

2013-05-23 @ 13:40:00
URL: http://www.rundamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0