Snackat med min hälsocoach

Ja, jag pratade i måndags med min hälsocoach angående min helfart och min plan över det hela. 
 
Ska jag vara riktigt ärlig så har jag ingen plan, utan känner mer att jag inte kan fokusera för tillfället pga allt som sker runt omkring. Min coach sa då att jag hade tänkt helt rätt gällande min helfart och ta den som stöd nu när allt egentligen är jobbigt. 
 
Så det är väl min plan just nu, ta det lite som det kommer men fortsätta på helfarten tills allt känns lite lättare och då ska jag verkligen fokusera på min halvfart istället. 
 
Jag har pulver för två veckor nu, sedan får jag känna efter. Jag vet att jag vill äta på min födelsedag första maj i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Jag har alltid drömt om det, så gick vi chansen och efter mycket diskuterande så bestämde vi att det var värt att testa! Barnen är så pass små att de inte behöver slitas från skolor osv så det blir svårare sen :)

2013-03-20 @ 11:05:09
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0