Saknar Marocko

Aaaaah jag har inte varit i Marocko på ett helt år. Gud vad jag saknar Marocko. Jag saknar maten, folket, lukten, havet, ALLT! Guuuud!!!! Jag måste dela med mig av bilderna från Marockoresan förra året också.

Kan dela med mig av en video från 2011 när jag och Pauline rider kamel. Haha fyfan vilket minne. Vad kul vi hade på den resan.
 
 
Jag pratade med Elin häromdagen och bad henne skicka en bild från när vi käkade middag en kväll. Där är jag nog som störst. Större än så har jag inte varit. O M G.
 

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

jodå, jag kommer ihåg dom "få" som inte bara kommer in och skriver för att få läsare. tycker det är kul med dom som man faktiskt kan prata med:)

jo, förutom den hemska huvudvärken är allt bra med mig. blev faster igår så jag är i himmelriket:)

jag ser att du har gått ner en massa i vikt, vad kul att du klarar av dina mål. *jag antar att det går bra i alla fall* :)

2013-03-17 @ 19:22:03
URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: Madde

Stor skillnad från då till nu :)

2013-03-17 @ 22:42:48
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0