Ojsan

Jag glömde visst att blogga i söndags och igår. Hoppsan. Haha!
 
I söndags tvättade vi, sedan åkte vi till As bror och brorsbarn. Riktigt söta barn och det syns verkligen att A gillar barn. En sån kille man helt enkelt hoppas man har som pappa till sina egna barn i framtiden.
 
Igår ringde jag en massa samtal som förhoppningsvis är de sista samtalen jag behöver ringa angående detta. Allt återstår att se idag.. Igår kväll provade A alla sina kläder och rensade ut en hel del. Två hela papperspåsar slängdes. Innan dess, åkte vi till Maxi och shoppade lite och var ner i källaren för att hämta ett extra skåp till badrummet så jag kan lämna lite av mina saker här, istället för att släpa med mig på det fram och tillbaka hela tiden.
 
Helfaten går det mindre bra med. Jag ska träffa As släkt på fredag då hans svägerska (heter det så?!) fyller år och vi ska dit på påskbrunch. Eftersom det är första gången jag ska träffa dem, vill jag gärna äta för att slippa bli dömd på förhand när de inte vet historien bakom. Jag håller därför på att trappa upp nu så jag kan äta vad som bjuds på fredag. Jag skulle egentligen hopptävla då men eftersom min nacke fortfarande är skadad så är det ju bara att glömma. Sjukt trist eftersom jag sett fram emot det länge.
 

Kommentarer
Postat av: Valeria

Vad ni gjort myckerå, så man blir trött av att läsa. Haha! Hoppas upptrappningen går bra.

2013-03-26 @ 09:33:45
URL: http://Http://kgkamp.blogg.se
Postat av: A

Du kommer ju med undanflykter hela tiden. "Jag kan inte pga. det här", "jag måste äta pga. det här", "jag kan inte träna pga. det här".

Jag hoppas att du förstår att jag säger det med omtanke, men du kan inte komma med undanflykter hela tiden om du vill förändra ditt liv. Jag tycker att jag läser undanflykt efter undanflykt varje gång jag kikar in här.

2013-03-26 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0