Linda in Action

A följde med mig till ridningen för någon vecka sedan då jag skulle hoppa Zaimi för första gången. Ja, jag har börjat rida på ridskola för att komma igång med ridningen igen. Kan tyckas vara onödigt då jag har tre hästar på gården men ridning är en färskvara och man tappar stinget snabbt.
 
Nu har jag ridit på ridskolan sedan i höstas och det känns bra. Jag saknar dock att rida mina egna hästar något enormt då jag inte hittat någon häst på ridskolan som passar mig som handen i handsken så som mina egna.
 
A filmade mig när jag hoppade lite iaf. Tänkte att det kunde vara kul för er att se, då detta är det jag kämpar för. Att kunna börja rida och tävla igen så som tidigare.
 
Ser inte så högt ut men sista hindret ligger iaf på 90cm-1 meter något.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är grym! är roligt att läsa om din resa varje gång du skrivit något nytt. du peppar mig att fortsätta frammmåt.... tack ;)

Svar: Naww, tack så jättemycket för dina fina ord! :)
Liinda

2013-03-04 @ 18:53:48
Postat av: angelica

ser bra ut. såååå avis på dig som har egna hästar ååh vad jag saknar ridningen. men det är som du säger, viktigt att hitta en häst som passar en.. så blir det så mycket roligare. sen är det ju inte gratis att rida. men har hittat ett ställe i närheten med två islandshästar som man får hyra för 200 kr ridturen :)

2013-03-09 @ 16:56:55
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0