Kör igång på allvar.

I fredags fick jag en reality-check då jag inte kom i mina svarta slim-jeans. Kikade på vågen imorse och jag har gått upp tre kilo. Nu går detta inte längre. Jag måste komma igång med allt igen.
 
Just nu har jag väldigt mycket stress och jag är ingen stresstålig människa på det privata planet. När jag jobbar kan jag ta HUR mycket stress som helst men så fort något på det personliga planet händer, som nu med jobbet och min sjuka häst, då faller allt. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ifrån det. Jag antar att jag måste ta hjälp av en psykolog för att komma underfund hur jag ska bemöta min inre stress.
 
Jag ska ringa och prata med min hälsocoach och fråga henne om jag kanske möjligtvis kan starta en ny, kort och sista helfart för att komma igång på ett någorlunda sätt. Jag vet att man inte kan leva på pulver hela tiden men jag tror jag skulle behöva det för att få tillbaka mitt fokus.
 
Det tål att tänkas på.
 
Imorgon hade jag tänkt börja träna igen om jag mår bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0