Vilken dag!

Hua ja vilken dag, eller vilken vecka det varit. Helt galet.
 
Jag har börjat jobba på ett nytt ställe vilket innebär nya intryck och nya rutiner. Trött i ögonen med andra ord. Men veckan har löpt på snabbt iaf och jag har tränat och käkat. Jag har hunnit med en massa.
 
Ikväll har jag bara en hemmakväll. Emelie ville att jag skulle komma till Malmö och det hade jag mer än gärna gjort om jag inte varit så sjukt trött. Imorgon kväll ska jag hemma till Emma på knytkalas a la blogg. Blir intressant! Innan dess blir det träning halv tio och efter det ska jag träffa Andreas också.
 
Ikväll har jag bara haft hemma-spa med hårinpackning, ansiktsmask osv. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0